تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۳۰۱۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
  طرح مطالعاتی پروژه  سروش به مراحل نهایی نزدیک میشود

به گزارش امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی کهوازی رییس سازمان مشارکت ها و سرمایه گذاری مردمی گفت:در جلسه شورای ترافیک با حضور شهردار اهواز، طرح مطالعات پروژه بزرگ تفریحی و گردشگری سروش مورد بررسی قرار گرفت. 

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی افزود:پروژه بزرگ سروش در قالب مشارکت مدنی مراحل پایانی مطالعات خود را طی میکند. 

وی با اشاره به نیاز شهر اهواز به ساخت مجتمع های بزرگ گردشگری و تفریحی افزود: طرح های بزرگ تفریحی در کنار حاشیه بکر و جذاب رودخانه کارون سبب جذب توریست و افزایش حجم سرمایه گذاری در شهر اهواز خواهد شد.

کهوازی همچنین افزود: ساخت مجتمع های بزرگ  تأثیر قابل توجهی بر رونق اقتصادی شهرها دارد. مهمترین نتایج این  تأثیرات را  می‌توان جوان سازی اقتصاد محلی تا ایجاد فرصت‌های شغلی و رشد اقتصادی بر شمارد. 

کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی  تصریح کرد: توسعه و ایجاد زیر ساخت های مراکز اقامت تفریحی بیشترین تأثیر اقتصادی در صنعت گردشگری را دارد 

وی با اشاره به نقش مراکز تفریحی و گردشگری همچون  در رشد و توسعه اقتصادی شهرها افزود: مجتمع‌های گردشگری معمولاً منجر به توسعه اقتصادی مناطق مورد نظر می‌شوند. توسعه امکانات گردشگری متنوع مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و سایر خدمات، اشتغال و درآمد برای مردم محلی را ایجاد می‌کند.

کهوازی در خاتمه ضمن تاکید بر ایجاد پارکنیگ در کنار مراکز تفریحی و گردشگری افزود: در طرح مطالعاتی پروژه بزرگ مجتمع تفریحی گردشگری سروش نیز پارکینگ طبقاتی طراحی شده است که میتواند نیاز این مجتمع به پارکینگ را برآورده کند. مهمترین و کاربردی ترین فضاهای این  مراکز پارکینگ ها هستند که احداث این مکان ها میتواند علاوه بر کاهش بارترافیکی شهر، سبب کاهش مصرف سوخت و انرژی شود و امیدواریم با مساعدت شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری بتوانیم اینگونه پروژه ها را نیز در سطح شهر به مرحله اجرایی برسانیم. 

وی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر، امیدواریم بتوانیم  پروژه بزرگی همچون مجتمع تفریحی گردشگری سروش، شهربازی و ... به مرحله اجرا و قرارداد با سرمایه گذار برسانیم.

:
:
:
آخرین اخبار